Dobrodošli v spletni trgovini Alaja!

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Alaja so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletna trgovina Alaja je namenjena vsem fizičnim ter pravnim osebam. Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku prek spleta 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog. Vse cene vsebujejo DDV. Veljavnost cen za izbrano blago veljajo na dan nakupa, na dan zaključka in oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec takoj prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vsi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Pogodba bo shranjena na sedežu podjetja.

Nakup na spletni strani portalu Alaja.si je enostaven in varen. Vstopna stran spletne lekarne je izhodišče za vaš nakup ali brskanje po ostalih vsebinah, kot so članki, novice in ostale informacije.

Začetek nakupa

Na strani spletne trgovine in portala Alaja.si boste našli več možnih orodij za opravljanje nakupa:

  • - iskalnik, kamor vpišete ključno besedo - iskani izdelek ali vašo težavo oziroma simptom,
  • - seznam oddelkov portala: Olja, Super hrana- hrana,Prehranska dopolnila, Šport, Kozmetika, Pripomočki in Razno. Ti oddelki so še nadalje razdeljeni, kar omogoča ožanje nabora izdelkov v nadaljevanju,
  • - levi izbirni seznam: seznam oddelkov spletne trgovine in portala Alaja.si.
  • - oddelek domov: ki se nahaja levo zgoraj in omogoča, da se vrnete na prvo stran portala na kateri imate seznam novih izdelkov in izdelkov, ki so v akciji.
 

Prednost spletne trgovine Alaja je, da ne glede na izbran način opravljanja nakupa lahko v nadaljevanju svoj izbor še vedno zožate z uporabo ostalih navedenih orodij.

Najden izdelek

Podstran z izbranim izdelkom je zadnja postaja pred dodajanjem izdelka v košarico. Vsebuje mnogo informacij, s katerimi si lahko pomagate pri odločitvi ali nadaljevanju nakupovaja na portalu. Pod imenom izdelka je naveden kratek opis produkta in cena. Levo je slika izdelka, ki jo lahko povečate. Veliki oranžni gumb pod imenom izdelka je namenjen oddajanju vašega izdelka v košarico. Navedena je tudi razpoložljivost izdelka. Dodatne možnosti, ki so prikazane desno od slike so namenjene tistim z odprtim računom na portalu Alaja. Te dodatne aplikacije so dodajanje izdelka na listo želja, pošiljanje izdelka prijatelju, kategorija primerjaj in možnost ocenitve artikla.

Izdelku je dodan opis, ki predstavlja njegove glavne značilnosti, namen in način uporabe in poreklo.

Dodajanje v košarico, izbor načina dostave in načina plačila.

Izdelke lahko v košarico dodate tudi brez klika na artikel oziroma ko se nahajate v posameznih oddelkih s klikom na gumb V košarico pod proizvodom.

Ko dodate izdelek v košarico lahko nadaljujete z nakupom. Količino izbranega izdelka lahko spremenite proti na začetku, med in na koncu nakupa v povzetku nakupa.

Stanje vaše košarice lahko spremljate tekom nakupa v kategoriji Košarica na desni strani strani. Tam je prikazana količina izdelkov in vrednost nakupa. Tam tudi sklenete vaš nakup s premikom na blagajno ali pa bolj podrobno pogledate vašo košarico, tako,da kliknete na rdeč izpis števila artiklov.

S klikom Blagajna zaključite nakup. S klikom na število izdelkov pa urejate nabor artiklov. S klikom Blagajna zaključite nakup v štirih korakih:

  • - vnos podatkov za dostavo: vnesete ime, priimek,naslov, mesto, poštno številko, državo in vaš telefon. Označite ikono za dostavo na navedeni naslov.
  • - način dostave: označite način dostave. Imate dve opciji ( Pošta Slovenije,GLS ali DPD ) ali preko osebnega prevzema.
  • - način plačila: izbirate lahko med Paypalom, preko bančnega nakazila ali po povzetju. V primeru, da imate kupon v spodnji prazni kvadratek vnesite kodo kupona.
  • - zaključite nakup: s pregledom vašega naročila,ki se vam prikaže desno zgoraj, potrdite nakup s klikom na gumb Naroči. Nakup boste opravili samo pod pogojem, da se strinjate z našimi pogoji poslovanja, katere si lahko preberete v kategoriji podpora, spodaj na strani. Če se z našimi pogoji strinjate označite kvadratek nad gumbom Naroči. V primeru, da bi želeli spremeniti vsebino vaše košarice se lahko vrnete nazaj s klikom na katero od kategorij zgoraj. Vaše naročilo bo s tem oddano. Zanj bomo poskrbeli takoj oziroma v najkrajšem možnem času, saj so zadovoljne stranke naša prioriteta.
 

Cene izdelkov
Vse objavljene cene artiklov Alaja.si so navedene v evro denarni enoti (€) ter že vključujejo 20% oziroma 8,5 % davek na dodano vrednost. Cene so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko Alaja.si. Cene veljajo do preklica, izdelki pa so na voljo do odprodaje zalog. Cena veljajo v trenutku naročila kupca. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo.

Načini plačila in plačilni pogoji
Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu na sedežu podjetja (velja spletna cena brez plačila poštnine)
  • z gotovino ob prevzemu na zahtevanem naslovu (velja spletna cena + cena dostave)
  • po plačilu s kartico preko paypala (velja spletna cena + cena dostave)
  • po predračunu z nakazilom na račun in prevzemom na sedežu podjetja (velja spletna cena brez plačila poštnine)
  • po predračunu z nakazilom na račun in prevzemu na zahtevanem naslovu (velja spletna cena + cena dostave)

Plačilo po povzetju

Pri izbiri dostave z dostavno službo (Pošta Slovenije) in plačila po povzetju bomo vsa naročila, opravljena na delovni dan do 14. ure, opremili še isti dan. Pošiljka bo pri vas najkasneje v 2 delovnih dneh, običajno pa že naslednji delovni dan v tem primeru je možnost plačila le z gotovino. Zato morate biti ne glede na vrednost naročila, ob prevzemu vedno osebno prisotni.

Plačilo po predračunu
Predračun prejmete na vaš e-mail naslov z vsemi plačilnimi pogoji za nakazilo. Pošiljka vam bo dostavljena, ko plačilo vašega predračuna prispe na naš račun. Rok veljavnosti predračuna je 8-dni od prejema na vaš e-mail naslov.

Plačilo po paypalu 
Plačilo po paypalu je možno pri nakupu nad 30 €. 

Plačilo na sedežu podjetja
Če se odločite za osebni prevzem naročenega blaga, vas bo blago čakalo na sedežu podjetja v Ljubljani, na Vodnikovi cesti 123a kupnino lahko v celoti poravnate ob prevzemu. Po e-pošti vas bomo obvestili, kdaj bo naročeno blago pripravljeno za prevzem. Blago lahko potem prevzamete kadar koli med delovnim časom od ponedeljka do petka med 10.00 do 13.00 ure in 15.00 do 18.00 ure. Pri osebnem prevzemu lahko plačate le z gotovino. Seveda je prevzem na sedežu podjetja brezplačen in se ne obračuna. Možna so plačila le v enkratnem znesku.

Dostava
Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo o predvidenem datumu dobave/dostave čimpreje obvestili. Ob morebitni ne dobavljivosti naročenih artiklov vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.

Alaja.si mora blago dostaviti v obljubljenem času. Stroški hitre dostave paketa so enake za dostavo po celotni Sloveniji. Stroški dostave je 3,80 eur. Strošek dostave se obračuna k naročilu, kar je zavedeno tudi v košarici in navedeno na računu.

Plačilo in dostava za tujino
Naročilo izdelkov v tujino in stroški dostave se vedno plačuje po predračunu. Stroški dostave v države Evrope znaša 6,50 eur, v ostale države sveta pa 12,5 eur.

Naročeno blago vam bo dostavila Pošta Slovenije ali dostavna služba GLS. Vsako ne dostavljeno naročilo vas bo na vaši pošti čakalo še 15 dni, preden se bo vrnilo. Dostavljalci pa pridejo na dostavno mesto največ dvakrat in vas tudi pokličejo na kontaktno številko.

Pošta Slovenije si vedno obračuna 5% provizije od zneska kupnine.

Vračilo blaga
Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljavcu ali (ob osebnem prevzemu) osebju na sedežu firme nato pa se s podjetjem dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Pri nakupu blaga prek spletne trgovine Alaja ima kupec pravico, da v štirinajstih(14) dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči (na info@alaja.si, prek običajne pošte na naš naslov ali pa se oglasite osebno na Vodnikovo cesto 123a v Ljubljani lahko pa nas pokličite na tel. 0808771), da odstopate od pogodbe. Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini na svoje stroške odposlati ali dostaviti podjetju v tridesetih (30) dneh po sporočilu, da od pogodbe odstopa.

Podjetje blaga ni dolžno sprejeti, če je blago uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil podjetju, dostavljavcu ali trgovcu, od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Če je kupec ponudniku v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in pogoji poslovanja sporočil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago v zakonskem roku vrnil nepoškodovano, v originalni embalaži in nespremenjeni količini, mu bo podjetje v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 15 dneh od prejetja vrnjenega blaga, vrnilo že plačano kupnino.

Varovanje podatkov
Zagotavljamo vam, da bomo vaše podatke obravnavali zaupno, jih skrbno varovali in v nobenem primeru posredovali ali prodajali tretjim osebam (izjeme v primeru nezakonitega delovanja v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi). Pridobljene podatke bomo uporabljali le za nemoteno izvedbo nakupov, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter v primeru, če se boste odločili, za pošiljanje elektronskih novic in ponudb.

Odveza odgovornosti
Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost trgovine in dobavnih rokov se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov in so artikli še vedno nespremenjeni na seznamu spletne trgovine. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila ali vračilo morebitnega predplačila.